Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilsna i alpdjungeln!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erico123" data-source="post: 444551" data-attributes="member: 73474"><p>Jag och min mate håller just nu på och planerar inför säsongen 08/09. Det vi vet är att vi vill till alperna, kanske främst Österrike/Schweiz men som kan förstås så känner vi oss lite smått vilsna.</p><p></p><p>Vi är killar på 22 och jag är själv en erfaren snowboardåkare medans min mate är ren och skär nybörjare. Det vi söker är främst fin åkning i form av offpist och park samt en del fest och allt detta till ett överkomligt pris. </p><p></p><p>Vi har tittat och funderat på dessa orter/områden till en början men vi är öppna för i stort sett allt under perioden december-april.</p><p>- Bad Gastein</p><p>- St Anton</p><p>- Flachau</p><p>- Zillertall</p><p>- Laax</p><p></p><p>Vi är mer än öppna för föslag och åsikter så kom gärna med tips och om det är någon eller några som själva sitter och planerar inför säsongen 08/09 och behöver två pers till ett boende så är det bara att hojta till. </p><p></p><p>Kärlek !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erico123, post: 444551, member: 73474"] Jag och min mate håller just nu på och planerar inför säsongen 08/09. Det vi vet är att vi vill till alperna, kanske främst Österrike/Schweiz men som kan förstås så känner vi oss lite smått vilsna. Vi är killar på 22 och jag är själv en erfaren snowboardåkare medans min mate är ren och skär nybörjare. Det vi söker är främst fin åkning i form av offpist och park samt en del fest och allt detta till ett överkomligt pris. Vi har tittat och funderat på dessa orter/områden till en början men vi är öppna för i stort sett allt under perioden december-april. - Bad Gastein - St Anton - Flachau - Zillertall - Laax Vi är mer än öppna för föslag och åsikter så kom gärna med tips och om det är någon eller några som själva sitter och planerar inför säsongen 08/09 och behöver två pers till ett boende så är det bara att hojta till. Kärlek ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilsna i alpdjungeln!
Tillbaka
Topp