Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilsna i alpdjungeln!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 444726" data-attributes="member: 33485"><p>Kan säga att Flachau hade grym åkning innan Brant och Free Radicals var där. Orört så långt ögat nådde. Har inte vart där på ett par år nu men sist jag var där så var man tom tvungen att skråa för att åka orört! Grym skogsåkning med andra ord. Problemet är väl att det ligger ganska lågt och är därför inte det mest snösäkra stället. Har haft mitt livs bästa dag där men också den sämsta vad det gäller snötillgång också haft bästa/sämsta skiddag där pga andra faktorer. När det dumpar så gör det ta mig f-n det också. Har vart där när det dumpat 180 cm på ett par dagar men också när det vart grönt i backen i februari. Det är iofs inte långt till andra små guldpärlor om nu vädret sviker. Vill du veta vilka dessa är så får du skicka ett pm, orkar inte skriva allt här.</p><p></p><p>Summa sumarum: Grymt bra om vädret vill vara kallt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 444726, member: 33485"] Kan säga att Flachau hade grym åkning innan Brant och Free Radicals var där. Orört så långt ögat nådde. Har inte vart där på ett par år nu men sist jag var där så var man tom tvungen att skråa för att åka orört! Grym skogsåkning med andra ord. Problemet är väl att det ligger ganska lågt och är därför inte det mest snösäkra stället. Har haft mitt livs bästa dag där men också den sämsta vad det gäller snötillgång också haft bästa/sämsta skiddag där pga andra faktorer. När det dumpar så gör det ta mig f-n det också. Har vart där när det dumpat 180 cm på ett par dagar men också när det vart grönt i backen i februari. Det är iofs inte långt till andra små guldpärlor om nu vädret sviker. Vill du veta vilka dessa är så får du skicka ett pm, orkar inte skriva allt här. Summa sumarum: Grymt bra om vädret vill vara kallt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vilsna i alpdjungeln!
Tillbaka
Topp