Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vinkel på bindningar är ett jungel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="madness" data-source="post: 1277936" data-attributes="member: 155488"><p>Allt är personlig preferens, jag står olika beroende på vilken bräda jag åker på, på min Dupraz D1 så står jag 30 och 12, så positivt på båda, ca 45 cm, medans på min moonchild pleasure seeker så står jag 27, -3 till +6, beroende på pist eller offpist, men alltid 56cm mellan fötterna. Medans på jib/park så stor jag 18- -12, ca 50 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="madness, post: 1277936, member: 155488"] Allt är personlig preferens, jag står olika beroende på vilken bräda jag åker på, på min Dupraz D1 så står jag 30 och 12, så positivt på båda, ca 45 cm, medans på min moonchild pleasure seeker så står jag 27, -3 till +6, beroende på pist eller offpist, men alltid 56cm mellan fötterna. Medans på jib/park så stor jag 18- -12, ca 50 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vinkel på bindningar är ett jungel
Tillbaka
Topp