Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Vinn ett sponsorkontrakt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 129751" data-attributes="member: 16085"><p>Hej igen...</p><p></p><p>Har precis pratat med en kille som jobbar med projektet av en händelse, och jag nämnde deras formulering om "göra sig bra på bild" och jag frågade vad de menade egentligen. Han svarade såhär ungefär:</p><p></p><p>Personen som de söker som vinnare ska inte bara vara duktig på att åka utan även vara trevlig som person, en som man kan tänka sig att man vill sponsra som företag. Det betyder alltså inte att man ska vara snygg, utan snarare att man kan bete sig som folk och självklart vara en duktig åkare. De vill ju ha någon som representerar företaget på ett bra sätt, det blir ju ytterligare ett ansikte utåt.</p><p></p><p>tjipp tjopp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 129751, member: 16085"] Hej igen... Har precis pratat med en kille som jobbar med projektet av en händelse, och jag nämnde deras formulering om "göra sig bra på bild" och jag frågade vad de menade egentligen. Han svarade såhär ungefär: Personen som de söker som vinnare ska inte bara vara duktig på att åka utan även vara trevlig som person, en som man kan tänka sig att man vill sponsra som företag. Det betyder alltså inte att man ska vara snygg, utan snarare att man kan bete sig som folk och självklart vara en duktig åkare. De vill ju ha någon som representerar företaget på ett bra sätt, det blir ju ytterligare ett ansikte utåt. tjipp tjopp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Vinn ett sponsorkontrakt!
Tillbaka
Topp