Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vinter säsong vart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vallevalle" data-source="post: 198539" data-attributes="member: 13591"><p>Jag ska göra säsong i stockholm i år.. </p><p></p><p>finns ju bruket, väsjöbacken, hammarbybacken, flottsbro osv..</p><p>Parkerna utvecklas ju mer å mer varje år.. Sen slipper man ju åka i så långa liftar å helst ska man gå av halvvägs(max 50m liftåkning) för att få minimal transportväg ner mot hoppen/railsen. </p><p></p><p>Sen kan man dynga på på nån förotskrog å avsluta natten på nåt flashigt ställe inne i stan. </p><p></p><p>Efter det ligger man bakfull resten av dagen tills kvällsåkningen börjar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vallevalle, post: 198539, member: 13591"] Jag ska göra säsong i stockholm i år.. finns ju bruket, väsjöbacken, hammarbybacken, flottsbro osv.. Parkerna utvecklas ju mer å mer varje år.. Sen slipper man ju åka i så långa liftar å helst ska man gå av halvvägs(max 50m liftåkning) för att få minimal transportväg ner mot hoppen/railsen. Sen kan man dynga på på nån förotskrog å avsluta natten på nåt flashigt ställe inne i stan. Efter det ligger man bakfull resten av dagen tills kvällsåkningen börjar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vinter säsong vart?
Tillbaka
Topp