Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vintercampar 🏂
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JAndersB" data-source="post: 1266918" data-attributes="member: 122562"><p>Jo, var lite rädd för att du skulle reagera på mitt citat. Sorry för det, jag är egentligen imponerad av er entuiasm. Men anser fortfarande att (alltför) många lockas av friheten och får en bild av att det är en dans på rosor när det i själva verket kräver en hel del och kan innebära stora uppoffringar och att tänja en hel del på gränserna.</p><p></p><p>Jag vet att många inte tänker på alla praktiska problem som uppstår rent teknisk och jag kan och har skrivit långa inlägg om olika värmesystem, elgenerering, gashopplöshet med olika system i alla länder, hur få och bli av med vatten, toa mm. Allt detta i en extremt trångbodd och förbjuden miljö i alperna. Norge (och lite Sverige) något helt annat, i alla fall där Skistar inte finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JAndersB, post: 1266918, member: 122562"] Jo, var lite rädd för att du skulle reagera på mitt citat. Sorry för det, jag är egentligen imponerad av er entuiasm. Men anser fortfarande att (alltför) många lockas av friheten och får en bild av att det är en dans på rosor när det i själva verket kräver en hel del och kan innebära stora uppoffringar och att tänja en hel del på gränserna. Jag vet att många inte tänker på alla praktiska problem som uppstår rent teknisk och jag kan och har skrivit långa inlägg om olika värmesystem, elgenerering, gashopplöshet med olika system i alla länder, hur få och bli av med vatten, toa mm. Allt detta i en extremt trångbodd och förbjuden miljö i alperna. Norge (och lite Sverige) något helt annat, i alla fall där Skistar inte finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vintercampar 🏂
Tillbaka
Topp