Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vintercampar 🏂
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamlingen" data-source="post: 1266922" data-attributes="member: 90325"><p>No hard feelings. Jag håller med om att man ibland behöver finna tekniska lösningar på problem man inte tänkt på. Och det görs lättare om man ändå tänkt till innan man börjat bygga (om det nu är ett hembygge man har) så man har en fungerande utgångspunkt. (Dieselvärme i st f gasol, bärbara vattendunkar ett par exempel).</p><p>Och jag håller med om att det finns gott om stjärnögda optimister på t ex Vanlife Sverige på fb. Men där finns också gott om verkligt kunnigt folk att fråga. </p><p>Miljön i alperna är väl lite olika förbjuden. I Chamonixdalen är det inte svårt att leva i bil. Men i St Anton hittade vi bara tre ställen där vi kunde stå gratis. Förbudsskyltarna var många och hotfulla. Däremot var det tydligen ok att sälja cannabis på bensinmackarna…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamlingen, post: 1266922, member: 90325"] No hard feelings. Jag håller med om att man ibland behöver finna tekniska lösningar på problem man inte tänkt på. Och det görs lättare om man ändå tänkt till innan man börjat bygga (om det nu är ett hembygge man har) så man har en fungerande utgångspunkt. (Dieselvärme i st f gasol, bärbara vattendunkar ett par exempel). Och jag håller med om att det finns gott om stjärnögda optimister på t ex Vanlife Sverige på fb. Men där finns också gott om verkligt kunnigt folk att fråga. Miljön i alperna är väl lite olika förbjuden. I Chamonixdalen är det inte svårt att leva i bil. Men i St Anton hittade vi bara tre ställen där vi kunde stå gratis. Förbudsskyltarna var många och hotfulla. Däremot var det tydligen ok att sälja cannabis på bensinmackarna… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Vintercampar 🏂
Tillbaka
Topp