Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vinterkängor för jobb ute
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 981571" data-attributes="member: 74439"><p>Tillhandahåller inte arbetsgivaren arbetsskor?</p><p></p><p>Om du får köpa själv så underskatta inte Vinterkänga90, en riktig slitvarg till arbetskänga och brukar gå att hitta riktigt billigt. Har du lite mer pengar att lägga så rekommenderar jag Jörnkängan med filtinnersula, den i särklass varmaste kängan jag har provat.</p><p>Meindel är populärt bland många, personligen föredrar jag skalkängor i läder. Titta även på Lundhags, kanske världens bästa kängor.</p><p></p><p>Vidare gäller det att se till att isolera sig från markkylan, det gör mycket mer än tjockare raggsockar, försök att komma upp en bit från marken, stå inte på snö utan försök hålla dig till gummimattan som brukar ligga vid liftarna och håll dig torr.</p><p></p><p>//T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 981571, member: 74439"] Tillhandahåller inte arbetsgivaren arbetsskor? Om du får köpa själv så underskatta inte Vinterkänga90, en riktig slitvarg till arbetskänga och brukar gå att hitta riktigt billigt. Har du lite mer pengar att lägga så rekommenderar jag Jörnkängan med filtinnersula, den i särklass varmaste kängan jag har provat. Meindel är populärt bland många, personligen föredrar jag skalkängor i läder. Titta även på Lundhags, kanske världens bästa kängor. Vidare gäller det att se till att isolera sig från markkylan, det gör mycket mer än tjockare raggsockar, försök att komma upp en bit från marken, stå inte på snö utan försök hålla dig till gummimattan som brukar ligga vid liftarna och håll dig torr. //T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vinterkängor för jobb ute
Tillbaka
Topp