Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vinterns dominant? Harlaut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidPersson" data-source="post: 575366" data-attributes="member: 28728"><p>hahaha visst, troligt. sätter en femma på att hans åstadkommanden denna vinter sträcker sig till att placera sig på en högst medioker plats i något rail jam i sthlms ytterkanter. om ens det. däremot har jag hört (snarare sett, råkade komma över en edit) att grabben ska ha sjuka musikaliska skills!</p><p></p><p>däremot skulle jag lägga mina slantar på en riktigt oväntad "oldie" som mycket väl kan komma tillbaka och skaka om i branschen. har nämligen hört rykten florera om att han ska börja lägga backflips nu i vinter!! och om inte annat står sig hans patenterade 3a/5a mute jävligt vasst i rådande konkurrens. går under namnet R.Bäver. han har redan nu en stark finansiell sponsor i form av en välkänd bank, vilket lär möjliggöra en del medverkande i diverse internationella tävlingssammanhang!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidPersson, post: 575366, member: 28728"] hahaha visst, troligt. sätter en femma på att hans åstadkommanden denna vinter sträcker sig till att placera sig på en högst medioker plats i något rail jam i sthlms ytterkanter. om ens det. däremot har jag hört (snarare sett, råkade komma över en edit) att grabben ska ha sjuka musikaliska skills! däremot skulle jag lägga mina slantar på en riktigt oväntad "oldie" som mycket väl kan komma tillbaka och skaka om i branschen. har nämligen hört rykten florera om att han ska börja lägga backflips nu i vinter!! och om inte annat står sig hans patenterade 3a/5a mute jävligt vasst i rådande konkurrens. går under namnet R.Bäver. han har redan nu en stark finansiell sponsor i form av en välkänd bank, vilket lär möjliggöra en del medverkande i diverse internationella tävlingssammanhang! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vinterns dominant? Harlaut!
Tillbaka
Topp