Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vintersäsongskort i Åre gäller ej vårskidåkning i helgen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="btm" data-source="post: 1009644" data-attributes="member: 52173"><p>Som vanligt så handlar det om pengar!! Dessa jävla pengar =)</p><p>Och i det här fallet så kan det inte vara mycket som skistar tjänar på att ta betalt av dom som köpt vintersäsongskort. Så buuuu för skistar!!! Dom borde unna oss så mycket åkning det går att göra och ha liftar öppna i systemet så länge det finns snö. för mig är inte säsongen slut bara för att dom säger det utan den slutar när det är för lite snö för att åka. Sen är det trots allt många av oss med säsongskort som hjälper till att driva runt turistnäringen i den här byn. Så att få åka på säsongskortet tycker jag borde vara en självklarhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="btm, post: 1009644, member: 52173"] Som vanligt så handlar det om pengar!! Dessa jävla pengar =) Och i det här fallet så kan det inte vara mycket som skistar tjänar på att ta betalt av dom som köpt vintersäsongskort. Så buuuu för skistar!!! Dom borde unna oss så mycket åkning det går att göra och ha liftar öppna i systemet så länge det finns snö. för mig är inte säsongen slut bara för att dom säger det utan den slutar när det är för lite snö för att åka. Sen är det trots allt många av oss med säsongskort som hjälper till att driva runt turistnäringen i den här byn. Så att få åka på säsongskortet tycker jag borde vara en självklarhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vintersäsongskort i Åre gäller ej vårskidåkning i helgen
Tillbaka
Topp