Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
virka mössa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TellyHelly" data-source="post: 58992" data-attributes="member: 34270"><p>Dem enda garnaffären i Sthlm ligger på Södermalm. Den enda jag har varit in i ligger på Torkel Knutssonsgatan. Helt ok, kändes dock lite liten. Panduro Hobby säljer inga garner. Annars finns det en garnaffär i täby C. Det är väl dom jag känner till.</p><p></p><p>När jag var i Tänndalen fanns det inte så mkt garn där heller. Vi var tvugna att åka till Röros för att hitta det vi ville ha. Så det finns nog inte garn på alla orter ändå. Även om det finns en liten butik o Funäsdalen som i o f s sälger garner så hade dom inte det jag behövde och har inte så mkt.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TellyHelly, post: 58992, member: 34270"] Dem enda garnaffären i Sthlm ligger på Södermalm. Den enda jag har varit in i ligger på Torkel Knutssonsgatan. Helt ok, kändes dock lite liten. Panduro Hobby säljer inga garner. Annars finns det en garnaffär i täby C. Det är väl dom jag känner till. När jag var i Tänndalen fanns det inte så mkt garn där heller. Vi var tvugna att åka till Röros för att hitta det vi ville ha. Så det finns nog inte garn på alla orter ändå. Även om det finns en liten butik o Funäsdalen som i o f s sälger garner så hade dom inte det jag behövde och har inte så mkt. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
virka mössa
Tillbaka
Topp