Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Virus i datorn.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 446511" data-attributes="member: 64521"><p>Hur ja fick viruset var att, jag satt och leta en crack-fil till ett spel ja har laddat ner,</p><p>och klockan va väl ca 5/6 nångång på natten , (satt å lana). och när jag hade ladda ner de så började allt, dock ett stort misstag, och ja brukar inte bara klicka på va som hälst, men nu var jag trött och inte fullt medvetande av de ja gjorde så,..</p><p></p><p>men ja kan printa nåra bilder så får ni se hur de reagerar viruset.</p><p></p><p>+ Att formatera om datan har jag nog svårt för å göra, </p><p>eftersom jag har så grymt bra musik, (; ,. + massa annat viktigt,.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 446511, member: 64521"] Hur ja fick viruset var att, jag satt och leta en crack-fil till ett spel ja har laddat ner, och klockan va väl ca 5/6 nångång på natten , (satt å lana). och när jag hade ladda ner de så började allt, dock ett stort misstag, och ja brukar inte bara klicka på va som hälst, men nu var jag trött och inte fullt medvetande av de ja gjorde så,.. men ja kan printa nåra bilder så får ni se hur de reagerar viruset. + Att formatera om datan har jag nog svårt för å göra, eftersom jag har så grymt bra musik, (; ,. + massa annat viktigt,. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Virus i datorn.
Tillbaka
Topp