Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Virus i datorn.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jona_than" data-source="post: 446633" data-attributes="member: 47705"><p>Virusprogram gör att datorn laggar mer än vad själva virusen gör. Med virusprogram och XP formaterade jag datorn 1-2 ggr per år, nu utan virusprogram har jag kört 2 år utan problem med samma dator. jag provade med flera olika virusprogram (Norton, McAfee, F-secure) Se bara till att ha säkerhetskopior på allt du behöver, klicka alldrig OK elle JA på popup-rutor, och surfa inte på porr eller övriga opålitliga sidor. Kan ju vara svårt om du är i de yngre tonåren förståss.. </p><p></p><p>Tror att virusprogrammens tillverkare är de största virusskaparna, så om du är utan virusprogram kommer inte de heller att skicka virus till dig eftersom de inte vet att du finns. <-- en tanke bara, inget jag kan bekräfta, men det verkar onekligen så eftersom jag inte får problem alls med datorn utan virusprogram.</p><p></p><p>Jag kör med dubbla hårdskivor, flyttar över allt jag behöver till den ena före formatering, sen flyttar tillbaka allt och formaterar den andra..</p><p></p><p>Hepp</p><p>//Jonathan, IT-studerande snowboardåkare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jona_than, post: 446633, member: 47705"] Virusprogram gör att datorn laggar mer än vad själva virusen gör. Med virusprogram och XP formaterade jag datorn 1-2 ggr per år, nu utan virusprogram har jag kört 2 år utan problem med samma dator. jag provade med flera olika virusprogram (Norton, McAfee, F-secure) Se bara till att ha säkerhetskopior på allt du behöver, klicka alldrig OK elle JA på popup-rutor, och surfa inte på porr eller övriga opålitliga sidor. Kan ju vara svårt om du är i de yngre tonåren förståss.. Tror att virusprogrammens tillverkare är de största virusskaparna, så om du är utan virusprogram kommer inte de heller att skicka virus till dig eftersom de inte vet att du finns. <-- en tanke bara, inget jag kan bekräfta, men det verkar onekligen så eftersom jag inte får problem alls med datorn utan virusprogram. Jag kör med dubbla hårdskivor, flyttar över allt jag behöver till den ena före formatering, sen flyttar tillbaka allt och formaterar den andra.. Hepp //Jonathan, IT-studerande snowboardåkare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Virus i datorn.
Tillbaka
Topp