Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Visst behöver jag ett tredje par skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larsrudal" data-source="post: 1219722" data-attributes="member: 81429"><p>Asså: zzzchrille har helt rätt (även om matematiken är tokig). Skall man ha fler skidor ska de vara olika. Jag hatar folk som har ex Mantra, Bonafide och Enforcer 100 och nördar ner sig i hur olika de är när de i själva verket är väldigt lika skidor. Har man flera par ska de ha olika egenskaper.</p><p>Men PisteCarver har också rätt på sitt sätt. Hade aldrig tråkigt i puder på mina smala skidor på 80 eller 90 talet. Trillade iofs oftare då men de gjorde de flesta andra också. Har man kul då har man. Om han börjar åka mycke puder med andra som har feta puderlagg kommer han dock tröttna på att hamla på efterkälken och köpa fetare lagg. Men det verkar ju inte som så är fallet än?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larsrudal, post: 1219722, member: 81429"] Asså: zzzchrille har helt rätt (även om matematiken är tokig). Skall man ha fler skidor ska de vara olika. Jag hatar folk som har ex Mantra, Bonafide och Enforcer 100 och nördar ner sig i hur olika de är när de i själva verket är väldigt lika skidor. Har man flera par ska de ha olika egenskaper. Men PisteCarver har också rätt på sitt sätt. Hade aldrig tråkigt i puder på mina smala skidor på 80 eller 90 talet. Trillade iofs oftare då men de gjorde de flesta andra också. Har man kul då har man. Om han börjar åka mycke puder med andra som har feta puderlagg kommer han dock tröttna på att hamla på efterkälken och köpa fetare lagg. Men det verkar ju inte som så är fallet än? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Visst behöver jag ett tredje par skidor?
Tillbaka
Topp