Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Visum Kanada HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VilmaK" data-source="post: 1137272" data-attributes="member: 166143"><p>Jag var på ambassaden och gjorde det i tisdags (åkte från Kalmar). Dock hade jag efterfrågat en tid nästa vecka och då fick jag detta till svar:</p><p></p><p>Dear Applicant,</p><p> </p><p>We are not providing itinerant biometrics collection services after September 6, 2018.</p><p> </p><p>There is a new Visa Application Centre at which applicants can give biometrics which will be opening in mid-September 2018.</p><p> </p><p>Please advise whether you would like to book an appointment for our next available date, or wait until the new VAC location opens.</p><p></p><p></p><p>Är osäker om de öppnar upp igen i Stockholm eller om de öppnar upp ett VAC på en annan ambassad... Så hör er till ambassaden och se var och när nästa tid är. Jag mailade: </p><p>stockholmbiometrics-biometrie@international.gc.ca</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VilmaK, post: 1137272, member: 166143"] Jag var på ambassaden och gjorde det i tisdags (åkte från Kalmar). Dock hade jag efterfrågat en tid nästa vecka och då fick jag detta till svar: Dear Applicant, We are not providing itinerant biometrics collection services after September 6, 2018. There is a new Visa Application Centre at which applicants can give biometrics which will be opening in mid-September 2018. Please advise whether you would like to book an appointment for our next available date, or wait until the new VAC location opens. Är osäker om de öppnar upp igen i Stockholm eller om de öppnar upp ett VAC på en annan ambassad... Så hör er till ambassaden och se var och när nästa tid är. Jag mailade: stockholmbiometrics-biometrie@international.gc.ca [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Visum Kanada HJÄLP
Tillbaka
Topp