Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Visum Kanada???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikRonnblad" data-source="post: 99216" data-attributes="member: 36458"><p>för bara semester behövs som sagt inget, men om du skall arbeta behöver du absolut ett visum. jag jobbade i </p><p>british columbia för några år sedan och då fixade min arbetsgivare visumet åt mig. problemet är bara att det </p><p>skall hämtas ut i utlandet så jag blev tvungen att sticka ner till seattle. det finns en svensk dam som jobbar </p><p>på canadensiska ambassaden där, men du skall ha flax om hon är där. visum kostar typ US$100. skriv i </p><p>gästbok om du har frågor.</p><p></p><p>ha en grym säsong!</p><p></p><p>/E</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikRonnblad, post: 99216, member: 36458"] för bara semester behövs som sagt inget, men om du skall arbeta behöver du absolut ett visum. jag jobbade i british columbia för några år sedan och då fixade min arbetsgivare visumet åt mig. problemet är bara att det skall hämtas ut i utlandet så jag blev tvungen att sticka ner till seattle. det finns en svensk dam som jobbar på canadensiska ambassaden där, men du skall ha flax om hon är där. visum kostar typ US$100. skriv i gästbok om du har frågor. ha en grym säsong! /E [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Visum Kanada???
Tillbaka
Topp