Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Visum när jag är längde än 3 månader i usa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrdave" data-source="post: 98681" data-attributes="member: 16842"><p>jag ska till Canada i vinter i lite mer än 3 månader. grejen är bara att vi åker till usa och därifrån tar oss över till canada. tiden mellan att vi landar i usa och lämnar usa är 3 månader och 1 vecka. dom vet ju inte att vi åker till Canada under den tiden och därför inte är i usa i 3 månader. </p><p></p><p>Behöver jag fixa visum?</p><p></p><p>När jag åker över till canada, får jag en stämpel då? ifall jag får de så behöver jag inget visum va? eftersom dom då kan titta i passet och se när jag lämnat usa och kommit tillbaka.</p><p></p><p>Nån som har erfarenhet av detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrdave, post: 98681, member: 16842"] jag ska till Canada i vinter i lite mer än 3 månader. grejen är bara att vi åker till usa och därifrån tar oss över till canada. tiden mellan att vi landar i usa och lämnar usa är 3 månader och 1 vecka. dom vet ju inte att vi åker till Canada under den tiden och därför inte är i usa i 3 månader. Behöver jag fixa visum? När jag åker över till canada, får jag en stämpel då? ifall jag får de så behöver jag inget visum va? eftersom dom då kan titta i passet och se när jag lämnat usa och kommit tillbaka. Nån som har erfarenhet av detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Visum när jag är längde än 3 månader i usa
Tillbaka
Topp