Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Voile bindnings kit, Splitboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AxelB" data-source="post: 907126" data-attributes="member: 96893"><p>Tjenare</p><p></p><p>Har en prior khyber 160 och en prior amf split 159, mkt nöjd med båda och då speciellt splitboarden. dock så har ju khyber en enorm spoonnose så tänk kortare än vanligt om du ska köra på den, jag hade lätt kört på en 156 om jag hade köpt den idag. </p><p></p><p>sen tycker jag du ska satsa på ett par riktigt splitboard bindningar, då blir det som vilken bräda som helst och du slipper en raiser under fötterna. Som det ser ut nu finns det ju 3 alternativ kakoram, spark eller voile, kakoram säljs ju inte av prior och det bygger inte på samma system som sitter som standard på prior brädorna annars verkar det riktigt nice. Ska du ha en prior hade jag nog kört voile, har själv spark den funkar fint helt klart bättre än platta och standard bindning men haft lite små krångel med spännen och pumpar.</p><p></p><p>För övrigt måste jag säga att splitboard i sig är sjukt värt om du har kört med snöskor innan kommer det kännas som fjädrar! sen är det mycket möjligt att jag och brorsan kommer vara i revelstoke i vinter så då skulle vi kunna ta någon tur</p><p></p><p>ha det gött</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AxelB, post: 907126, member: 96893"] Tjenare Har en prior khyber 160 och en prior amf split 159, mkt nöjd med båda och då speciellt splitboarden. dock så har ju khyber en enorm spoonnose så tänk kortare än vanligt om du ska köra på den, jag hade lätt kört på en 156 om jag hade köpt den idag. sen tycker jag du ska satsa på ett par riktigt splitboard bindningar, då blir det som vilken bräda som helst och du slipper en raiser under fötterna. Som det ser ut nu finns det ju 3 alternativ kakoram, spark eller voile, kakoram säljs ju inte av prior och det bygger inte på samma system som sitter som standard på prior brädorna annars verkar det riktigt nice. Ska du ha en prior hade jag nog kört voile, har själv spark den funkar fint helt klart bättre än platta och standard bindning men haft lite små krångel med spännen och pumpar. För övrigt måste jag säga att splitboard i sig är sjukt värt om du har kört med snöskor innan kommer det kännas som fjädrar! sen är det mycket möjligt att jag och brorsan kommer vara i revelstoke i vinter så då skulle vi kunna ta någon tur ha det gött [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Voile bindnings kit, Splitboard.
Tillbaka
Topp