Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl Mantra vs Vökl Gotama
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanTheMan" data-source="post: 107502" data-attributes="member: 12750"><p>Tjenare!</p><p>Jag har precis köpt mig ett par völkl mantra 184 cm. Twintipen är inte i närheten av gotamans utan ytterst diskret i klass med den på t.ex. rossignol B3. Har inte åkt på mantran än men den är betydligt mjukare än föregångaren explosive iaf. Vad jag hört skall ju mantran vara betydligt bättre i pisten än gotama men inte riktigt i klass med karman.</p><p>om den passar för 90 kg har jag svårt att svara på den är som sagt inte jättestyv men inte sethpistol sladdrig heller men jag har ju inte åkt på den en som sagt... själv väger jag väl typ 65 och är smurfkort så går väl inte att jämföra direkt....</p><p>ett som är säkert är dock att den är löööjligt snygg =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanTheMan, post: 107502, member: 12750"] Tjenare! Jag har precis köpt mig ett par völkl mantra 184 cm. Twintipen är inte i närheten av gotamans utan ytterst diskret i klass med den på t.ex. rossignol B3. Har inte åkt på mantran än men den är betydligt mjukare än föregångaren explosive iaf. Vad jag hört skall ju mantran vara betydligt bättre i pisten än gotama men inte riktigt i klass med karman. om den passar för 90 kg har jag svårt att svara på den är som sagt inte jättestyv men inte sethpistol sladdrig heller men jag har ju inte åkt på den en som sagt... själv väger jag väl typ 65 och är smurfkort så går väl inte att jämföra direkt.... ett som är säkert är dock att den är löööjligt snygg =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl Mantra vs Vökl Gotama
Tillbaka
Topp