Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl v-pro VS. Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 51960" data-attributes="member: 14991"><p>Jag har lite svårt för att bestämma mig vilka skidor jag skulle vilja köpa, tycker om fart i pistade backar en kall januari morgon men jag tycker också om en solig eftermiddag i mars lekandes i parken.</p><p>Vet inte om kanske vökl skidorna kanske blir lite för styva för att "leka" och slö åka, men å andra sidan så bli kanske 1080:n för "slapp" när man kör hårt.</p><p></p><p>1080:n har ju fått så grymma recensioner både här och i Åka skidor. Men anklagats för att inte tåla lite högre farter.</p><p></p><p>v-pro:n är ju en vökl och det säger bra grepp när man åker hård pist, stabil i hög fart.</p><p></p><p>Den runt 180cm är intressant!</p><p></p><p>Vore tacksam för hjälp!</p><p></p><p></p><p>Börjar bli dags och göra av med septemberlönen! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 51960, member: 14991"] Jag har lite svårt för att bestämma mig vilka skidor jag skulle vilja köpa, tycker om fart i pistade backar en kall januari morgon men jag tycker också om en solig eftermiddag i mars lekandes i parken. Vet inte om kanske vökl skidorna kanske blir lite för styva för att "leka" och slö åka, men å andra sidan så bli kanske 1080:n för "slapp" när man kör hårt. 1080:n har ju fått så grymma recensioner både här och i Åka skidor. Men anklagats för att inte tåla lite högre farter. v-pro:n är ju en vökl och det säger bra grepp när man åker hård pist, stabil i hög fart. Den runt 180cm är intressant! Vore tacksam för hjälp! Börjar bli dags och göra av med septemberlönen! :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl v-pro VS. Salomon 1080
Tillbaka
Topp