Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl v-pro VS. Salomon 1080
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 51961" data-attributes="member: 23029"><p>de beror på vad du helst gör. med du verkar vara samma typ av åkare som mig. jag tänkte i samma banor som dig, köpte ett par K2 Enemy, för mig funkar de överallt. men den tillverkas ju inte längre i samma utförande, tyvärr. men jag skulle råda dig att titta på de skidor som är mer anpassade till piståkning men har twintip(Bandit B2, B1). eller varför inte Völkl....men som sagt om du uppskattar fart o fläkt satsa på något styvare än en ren parkskida....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 51961, member: 23029"] de beror på vad du helst gör. med du verkar vara samma typ av åkare som mig. jag tänkte i samma banor som dig, köpte ett par K2 Enemy, för mig funkar de överallt. men den tillverkas ju inte längre i samma utförande, tyvärr. men jag skulle råda dig att titta på de skidor som är mer anpassade till piståkning men har twintip(Bandit B2, B1). eller varför inte Völkl....men som sagt om du uppskattar fart o fläkt satsa på något styvare än en ren parkskida.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vökl v-pro VS. Salomon 1080
Tillbaka
Topp