Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svar:Hjulbult sa:Jag kanske överdrev då jag skrev att "powder channel" har delaminerat. Som Hasse skriver så är det förmodligen mest kosmetiskt, men icke desto mindre så ser det förjävligt ut.
Angående belagen så önskar man ju såklart alltid att dom skulle klara stenhugg bättre, men dessa känns som sagt i klenaste laget för ett par puderskidor. Även om jag bara tillbringade 1 dag under veckan på det allmänt steniga Gemstock. På kullarna i Davos verkar det finnas mer gräs under snön så där klarade jag mig bättre.
Vilka skidfabrikat/modeller anses allmänt ha tåliga belag? Detta är en faktor som jag verkligen skall försöka väga in vid nästa skidköp.
/JN
Men frågan är om det verkligen kan anses rimligt att man skall behöva kånka runt på skidorna med tailen uppåt bara för att man blitt rädd då "powder channel" ser kass ut. Den stackars killen jag såg i tisdags på Gemstock gjorde i alla fall så. Själv vägrar jag så vi får väl se hur grejerna klarar sig i längden.Hasse sa:Men som sagt det är mest kosmetiskt på Powder Channel på de jag har sett så jag har svårt att tro att det är en reklamation p.g.a det. Sen att FF skidor är mera sönder det är en annan sak
Skulle säga att inom tre år så kommer de flesta skidor byggas i Kina. Jag har åkt på mina Line hela säsongen och de är grym kvalité i dessa. Har inte haft problem med dessa alls. Och ja de byggs i samma fabrik som Völkl, Karhu och K2.TexMurphy sa:Är du verkligen sugen på en Kina byggd skida?
Tex