Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl 724 Pro .... Bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KarateKid" data-source="post: 284619" data-attributes="member: 41174"><p>Hej hopp. </p><p></p><p>Nu har jag letat ihjäl mig här på sidan och kollat runt lite men inte hittat något. </p><p></p><p>Jag har köpt mig en völkl724 pro. Marker bidning är det som ska vara på har jag fattat !? Sen sa en kompis att man måste ha en "rail" på sidan för att kunna fästa bindningen!? stämmer detta eller är det bara lämna in skidan och en bidning och dra dit de ??? ?</p><p></p><p>Tacksam för något litet svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KarateKid, post: 284619, member: 41174"] Hej hopp. Nu har jag letat ihjäl mig här på sidan och kollat runt lite men inte hittat något. Jag har köpt mig en völkl724 pro. Marker bidning är det som ska vara på har jag fattat !? Sen sa en kompis att man måste ha en "rail" på sidan för att kunna fästa bindningen!? stämmer detta eller är det bara lämna in skidan och en bidning och dra dit de ??? ? Tacksam för något litet svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl 724 Pro .... Bindning
Tillbaka
Topp