Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl 90eight vs Dynastar Cham 2.0 97 vs K2 Pinnacle 95
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DonC" data-source="post: 1065370" data-attributes="member: 155513"><p>Tackar för input Ztoffe!</p><p></p><p>Råkade köpa några tidningar med skidtester häromdagen och nu blev det information overload. Lurar på om man vågar gå upp en bredd till typ Völkl 100 eight eller liknande. 90 eight har fått ok men inte klockren input i tidningar men 100 eight är lite mer hyllad . En relevant tanke givet min åkning (mest liftburet men med topptursflexibilitet på techbindning), eller vad tror Ni på forumet? Skall jag släppa sargen och våga mig över 100 mm midja trots att jag sannolikt mestadels kommer att åka i skandinaviska fjäll ihop med eller i närheten av familjen?</p><p></p><p>Cham 97 verkar dock vara ett säkert kort men kanske lite väl säkert. Med min skidköparfrekvens tar jag gärna lite karaktär på grejorna. </p><p></p><p>Tveka inte att tycka till!</p><p></p><p>/C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DonC, post: 1065370, member: 155513"] Tackar för input Ztoffe! Råkade köpa några tidningar med skidtester häromdagen och nu blev det information overload. Lurar på om man vågar gå upp en bredd till typ Völkl 100 eight eller liknande. 90 eight har fått ok men inte klockren input i tidningar men 100 eight är lite mer hyllad . En relevant tanke givet min åkning (mest liftburet men med topptursflexibilitet på techbindning), eller vad tror Ni på forumet? Skall jag släppa sargen och våga mig över 100 mm midja trots att jag sannolikt mestadels kommer att åka i skandinaviska fjäll ihop med eller i närheten av familjen? Cham 97 verkar dock vara ett säkert kort men kanske lite väl säkert. Med min skidköparfrekvens tar jag gärna lite karaktär på grejorna. Tveka inte att tycka till! /C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl 90eight vs Dynastar Cham 2.0 97 vs K2 Pinnacle 95
Tillbaka
Topp