Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Bridge eller Icelantic Nomad (båda fjolårsmodellen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gunta" data-source="post: 972902" data-attributes="member: 131124"><p>Hej, rubriken säger väl det mesta om mina skidfunderingar, men jag kan absolut tänka mig andra skidor om nån har bra förslag. Jag är 180cm, 80kg. Åker lagom hårt , mest off pist, men tar ett par åk i pisten hellre än att knata en hel dag för ett skapligt åk. Bättre än medel, men ingen tokexpert (åker 2-3 veckor per år). Vad gäller bindningar funderar jag på Marker Griffon eller Look Px12, eller om man ska öppna plånboken och slå till på ett par Marker Duke (är det värt det?). Tacksam för alla tips jag kan få.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gunta, post: 972902, member: 131124"] Hej, rubriken säger väl det mesta om mina skidfunderingar, men jag kan absolut tänka mig andra skidor om nån har bra förslag. Jag är 180cm, 80kg. Åker lagom hårt , mest off pist, men tar ett par åk i pisten hellre än att knata en hel dag för ett skapligt åk. Bättre än medel, men ingen tokexpert (åker 2-3 veckor per år). Vad gäller bindningar funderar jag på Marker Griffon eller Look Px12, eller om man ska öppna plånboken och slå till på ett par Marker Duke (är det värt det?). Tacksam för alla tips jag kan få. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Bridge eller Icelantic Nomad (båda fjolårsmodellen)
Tillbaka
Topp