Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl bridge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 118103" data-source="post: 832756"><p>Kört 2 säsonger på mina bridge och jag älskar dom. Bara åkt i Sverige men dom funkar verklige överallt!</p><p>Stabila i pisten men lite väl styva för offpist men funkar riktigt bra om du ska köra liftnära offpist, roliga i skogen. Väger och är lika lång som dig och kör på 185 längden vilket jag kan rekomendera! Jag kör väldigt lite park men dom funkar att hoppa med, lite tunga kanske men duger. En bra allroundskida är min erfarenhet av dom! Har en Rossignol axial 2 bindning som jag också verkligen gillar. Inte testat nya skidan med rocker men letar du efter en skida som funkar överallt så blir du nog inte besviken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 118103, post: 832756"] Kört 2 säsonger på mina bridge och jag älskar dom. Bara åkt i Sverige men dom funkar verklige överallt! Stabila i pisten men lite väl styva för offpist men funkar riktigt bra om du ska köra liftnära offpist, roliga i skogen. Väger och är lika lång som dig och kör på 185 längden vilket jag kan rekomendera! Jag kör väldigt lite park men dom funkar att hoppa med, lite tunga kanske men duger. En bra allroundskida är min erfarenhet av dom! Har en Rossignol axial 2 bindning som jag också verkligen gillar. Inte testat nya skidan med rocker men letar du efter en skida som funkar överallt så blir du nog inte besviken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl bridge
Tillbaka
Topp