Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Brigde skrotade - vad nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1083217" data-attributes="member: 83225"><p>Utifrån din beskrivning säger jag dessa... <a href="https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=138284" target="_blank">https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=138284</a></p><p></p><p>Om du inte vill ha turprylar har jag en kompis likadana ståendes i källaren som nog är till salu. Dessa har dock en STH16-bindning istället och går nog att sälja en del billigare än 3500.</p><p></p><p>Edit, eller förresten, hur definierar du twintip? Fullrocker är ju inte helt vanligt annars men Katanan har</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1083217, member: 83225"] Utifrån din beskrivning säger jag dessa... [URL]https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=138284[/URL] Om du inte vill ha turprylar har jag en kompis likadana ståendes i källaren som nog är till salu. Dessa har dock en STH16-bindning istället och går nog att sälja en del billigare än 3500. Edit, eller förresten, hur definierar du twintip? Fullrocker är ju inte helt vanligt annars men Katanan har [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Brigde skrotade - vad nu?
Tillbaka
Topp