Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Brigde skrotade - vad nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 1083277" data-attributes="member: 55515"><p>Åkte på dem i 3 år som enda skida, mitt enda klagomål var att de var lite för styva i tailen i 192, hade svårt att få runt dem i taskig offpist. Grymt roliga i pisten och flyter bra i pudret! + för att de är relativt lätta och billiga i inköp</p><p></p><p><a href="http://blistergearreview.com/gear-reviews/2012-2013-armada-tst" target="_blank">http://blistergearreview.com/gear-reviews/2012-2013-armada-tst</a></p><p><a href="http://blistergearreview.com/gear-reviews/2nd-look-armada-tst" target="_blank">http://blistergearreview.com/gear-reviews/2nd-look-armada-tst</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 1083277, member: 55515"] Åkte på dem i 3 år som enda skida, mitt enda klagomål var att de var lite för styva i tailen i 192, hade svårt att få runt dem i taskig offpist. Grymt roliga i pisten och flyter bra i pudret! + för att de är relativt lätta och billiga i inköp [URL]http://blistergearreview.com/gear-reviews/2012-2013-armada-tst[/URL] [URL]http://blistergearreview.com/gear-reviews/2nd-look-armada-tst[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Brigde skrotade - vad nu?
Tillbaka
Topp