Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl chop stick?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 468367" data-attributes="member: 49358"><p>Dom är lätt för att vara så stora som dom ändå är. Var intresserad av Chopstix men efter en titt på dom oslo sportlager så känner jag att det är en EP Pro i volkl kläder. Ok inte riktigt så mjuk som EP Pro, men den är mjuk och säkert sjukt lekfull alltså. Men jag hade nog hellre gått på ett par EP Pro än ett par chopstix då jag inte riktigt greppar spannet... känns som att dom ska suga hååårt i allt utom puder, vilket inte EP Pro gör.</p><p>Hårdhet är väl då...jaa..bladet hårdare än hellbents.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 468367, member: 49358"] Dom är lätt för att vara så stora som dom ändå är. Var intresserad av Chopstix men efter en titt på dom oslo sportlager så känner jag att det är en EP Pro i volkl kläder. Ok inte riktigt så mjuk som EP Pro, men den är mjuk och säkert sjukt lekfull alltså. Men jag hade nog hellre gått på ett par EP Pro än ett par chopstix då jag inte riktigt greppar spannet... känns som att dom ska suga hååårt i allt utom puder, vilket inte EP Pro gör. Hårdhet är väl då...jaa..bladet hårdare än hellbents. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl chop stick?
Tillbaka
Topp