Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Code S eller Code S PRO
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stefans" data-source="post: 1098252" data-attributes="member: 94366"><p>Jag är 186cm och väger ca 90-92kg.</p><p>Kör code S i 173cm längd som jag valde för dess kortare svängvilligare egenskaper. </p><p>Har kört RTM84 i främst 177cm längd, RTM86 i 177 och 182cm längd. </p><p>Tror att det är min vikt som gör att jag föredrar 86an före 84an, min 15kg lättare kompis tyckte tvärtom och åker numer på 84:an sen ett par år. Upplever att 177cm är tillräckligt långa, 182an ännu stabilare om du önskar det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stefans, post: 1098252, member: 94366"] Jag är 186cm och väger ca 90-92kg. Kör code S i 173cm längd som jag valde för dess kortare svängvilligare egenskaper. Har kört RTM84 i främst 177cm längd, RTM86 i 177 och 182cm längd. Tror att det är min vikt som gör att jag föredrar 86an före 84an, min 15kg lättare kompis tyckte tvärtom och åker numer på 84:an sen ett par år. Upplever att 177cm är tillräckligt långa, 182an ännu stabilare om du önskar det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Code S eller Code S PRO
Tillbaka
Topp