Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Code S eller Code S PRO
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1100383" data-attributes="member: 29440"><p>Tack ändå, jag tror nog att det kanske rtm är att föredra. Märkte inte heller att de var nåt fladder i tipen då jag testade 177cm, men det var nog ganska optimala förhållanden för den skidan då. Och jag ligger gärna på skär förutom i de brantaste svarta och lite smalare pisterna då man måste måste sladda ur lite för att hålla ner farten om man har ett gäng lite mer ovana skidåkare som man inte vet var de kan tänkas svänga åt för håll eller om man bara vill hålla ner farten själv pga trötta ben på em ?.</p><p>Misstänker att Code L kan vara lite svårare att sladda ut med bakänden då.</p><p>182 vs 177 då , kan det vara så stor skillnad?</p><p>Är 182cm c:a83kg och hyfsat avancerad (tävlingsbakgrund på 80-talet?) men har ju passerat 45-strecket. Dock håller jag igång med lite ”gubbahockey” så hyfsat i form, men inte som för 20 år sen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1100383, member: 29440"] Tack ändå, jag tror nog att det kanske rtm är att föredra. Märkte inte heller att de var nåt fladder i tipen då jag testade 177cm, men det var nog ganska optimala förhållanden för den skidan då. Och jag ligger gärna på skär förutom i de brantaste svarta och lite smalare pisterna då man måste måste sladda ur lite för att hålla ner farten om man har ett gäng lite mer ovana skidåkare som man inte vet var de kan tänkas svänga åt för håll eller om man bara vill hålla ner farten själv pga trötta ben på em ?. Misstänker att Code L kan vara lite svårare att sladda ut med bakänden då. 182 vs 177 då , kan det vara så stor skillnad? Är 182cm c:a83kg och hyfsat avancerad (tävlingsbakgrund på 80-talet?) men har ju passerat 45-strecket. Dock håller jag igång med lite ”gubbahockey” så hyfsat i form, men inte som för 20 år sen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Code S eller Code S PRO
Tillbaka
Topp