Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dålig kvalite´
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 75639" data-attributes="member: 36230"><p>svar till Ace: problemet är att ingen av oss har erfarenhet av att skidorna våra har gått sönder i den utsträckningen på dessa völkl skidor har gjort. Förra året hade jag stöckli asteriod och dessa höll hur bra som helst, det kan vara en slump men jag hade mycket djupare repor på dessa och de var aldrig repor igenom hela belaget. Även atomic skidorna jag hade året -02 höll utan problem, jag hade repor i mängder och djupa sådanna men aldrig helt igenom belag in till kärnan. Dem har jag dessutom åkt två år till på som toppturskida. Så problemet kännns relevant.</p><p></p><p>Svar till edenteg: montera hudarna i motsatt riktning är helt okej. glid bakåt och fäste framåt så kan man köra baklänges ute i terränglådan. Det är helt okej. Då slipper man bli rädd när man dunkar på stora elvor baklänges.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 75639, member: 36230"] svar till Ace: problemet är att ingen av oss har erfarenhet av att skidorna våra har gått sönder i den utsträckningen på dessa völkl skidor har gjort. Förra året hade jag stöckli asteriod och dessa höll hur bra som helst, det kan vara en slump men jag hade mycket djupare repor på dessa och de var aldrig repor igenom hela belaget. Även atomic skidorna jag hade året -02 höll utan problem, jag hade repor i mängder och djupa sådanna men aldrig helt igenom belag in till kärnan. Dem har jag dessutom åkt två år till på som toppturskida. Så problemet kännns relevant. Svar till edenteg: montera hudarna i motsatt riktning är helt okej. glid bakåt och fäste framåt så kan man köra baklänges ute i terränglådan. Det är helt okej. Då slipper man bli rädd när man dunkar på stora elvor baklänges. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dålig kvalite´
Tillbaka
Topp