Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dålig kvalite´
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 75653" data-attributes="member: 23029"><p>kan inte säga mkt om Völkl, men jag hoppas att de bättrat sig, för mina karma kommer garanterat att få smaka sten under vintern. däremot så har jag märkt stor skillnad på mina två andra par skidor, ett par K2 Enemy(modellen innen PE kom ut) och ett salomon axendo, K" skdorna har jag dragit igenom belagen 3-4 ggr utan att det varit ordentliga grundstötningar, medans mina salomonlagg har varit med om både det ena och det andra men än inte fått någon genomgående repa....</p><p></p><p>så jag antar att det finns ltei varaitioner mellan de olika märkena, men vad jag har hört tidigare så ska völkl vara rätt hårda i botten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 75653, member: 23029"] kan inte säga mkt om Völkl, men jag hoppas att de bättrat sig, för mina karma kommer garanterat att få smaka sten under vintern. däremot så har jag märkt stor skillnad på mina två andra par skidor, ett par K2 Enemy(modellen innen PE kom ut) och ett salomon axendo, K" skdorna har jag dragit igenom belagen 3-4 ggr utan att det varit ordentliga grundstötningar, medans mina salomonlagg har varit med om både det ena och det andra men än inte fått någon genomgående repa.... så jag antar att det finns ltei varaitioner mellan de olika märkena, men vad jag har hört tidigare så ska völkl vara rätt hårda i botten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dålig kvalite´
Tillbaka
Topp