Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 79 + Marker Wide Ride Xl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1251593" data-attributes="member: 65352"><p>jag har samma strul med ett par gamla völkl katana och marker jester 16.. eller rättare sagt.. hur jag än skruva så sitter skruven på EXAKT samma ställe.. den går varken ut eller in.. jag har skruvat i två dagar vid olika tillfällen och försökt läsa på och leta på google.. jag gav upp.. ställde in efter pjäxan 291mm å skruvade så att jag ser att pjäxan åker i bra.. sen skruvade jag lite upp å lite ner medan pjäxan satt iklickad.. å jag skruvade bra mycket åt båda håll.. det enda jag märkte var att bindningen flyttade sig å pjäxan satt tightare eller tillslut så löst så den glappade å jag kunde dra ur den. å under hela tiden så rörde sig inte skruven varken ut eller in.. jag gav helt upp å ställde in den efter 291 mm å skruvade till den med ögonmått och magkänsla..</p><p>jag hoppas på det bästa helt enkelt....</p><p>antingen löser den ut för lätt när jag kör... eller så löser den väl aldrig ut....</p><p></p><p>hjälpte inte dig så mycket sorry... ville mest skriva av mig i min egna frustration..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1251593, member: 65352"] jag har samma strul med ett par gamla völkl katana och marker jester 16.. eller rättare sagt.. hur jag än skruva så sitter skruven på EXAKT samma ställe.. den går varken ut eller in.. jag har skruvat i två dagar vid olika tillfällen och försökt läsa på och leta på google.. jag gav upp.. ställde in efter pjäxan 291mm å skruvade så att jag ser att pjäxan åker i bra.. sen skruvade jag lite upp å lite ner medan pjäxan satt iklickad.. å jag skruvade bra mycket åt båda håll.. det enda jag märkte var att bindningen flyttade sig å pjäxan satt tightare eller tillslut så löst så den glappade å jag kunde dra ur den. å under hela tiden så rörde sig inte skruven varken ut eller in.. jag gav helt upp å ställde in den efter 291 mm å skruvade till den med ögonmått och magkänsla.. jag hoppas på det bästa helt enkelt.... antingen löser den ut för lätt när jag kör... eller så löser den väl aldrig ut.... hjälpte inte dig så mycket sorry... ville mest skriva av mig i min egna frustration.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 79 + Marker Wide Ride Xl
Tillbaka
Topp