Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 80, 84 eller Fischer RC One 82, 86GT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmpolice" data-source="post: 1256778" data-attributes="member: 180636"><p>Tack för svar. Hur lång är du och hur långa skidor har du? Har fördelen att sambon vill ha nya skidor så har tänkt införskaffa två olika (vi har mycket lika längd samt i pjäxstorlek -10mm). Har fått för mig att Deacon 84 är tyngre och mer charge-ig jämfört med 80 som verkar lite snällare. Däremot så skiljer de sig inte mycket i pris här (utomlands så är 84 dyrare) vilket gör att jag överväger den med. </p><p>Sett en del jämförelser där man diskuterar Deacon 80, 84 mot Fischer RC One 82, 86 GT om att de har en del liknande egenskaper som trippel radie men olika känsla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmpolice, post: 1256778, member: 180636"] Tack för svar. Hur lång är du och hur långa skidor har du? Har fördelen att sambon vill ha nya skidor så har tänkt införskaffa två olika (vi har mycket lika längd samt i pjäxstorlek -10mm). Har fått för mig att Deacon 84 är tyngre och mer charge-ig jämfört med 80 som verkar lite snällare. Däremot så skiljer de sig inte mycket i pris här (utomlands så är 84 dyrare) vilket gör att jag överväger den med. Sett en del jämförelser där man diskuterar Deacon 80, 84 mot Fischer RC One 82, 86 GT om att de har en del liknande egenskaper som trippel radie men olika känsla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 80, 84 eller Fischer RC One 82, 86GT
Tillbaka
Topp