Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 84 vs. RTM 84/86 samt val av längd på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1293503" data-attributes="member: 138899"><p>Ja Enforcer är också lite plankiga, men jag betalade 2750kr inkl bindning för dom så det är helt ok.</p><p>Men helt klart ”roligare” än RTM 84 och 86 som jag ägt och provåkt.</p><p>Framförallt så har Enforcer ett bredare användningsområde.</p><p>Oavsett så har Stöckli en helt egen känsla som jag gillar skarpt. </p><p>Men om man nu kostar på sig dyra resor ch liftkort, varför skall man inte då köpa ett par skidor man verkligen vill ha?</p><p>Stöckli har en enastående kvalitet på skidorna, mina har knappt ett märke på ovansidan trotts att dom säkert körts 50 dagar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1293503, member: 138899"] Ja Enforcer är också lite plankiga, men jag betalade 2750kr inkl bindning för dom så det är helt ok. Men helt klart ”roligare” än RTM 84 och 86 som jag ägt och provåkt. Framförallt så har Enforcer ett bredare användningsområde. Oavsett så har Stöckli en helt egen känsla som jag gillar skarpt. Men om man nu kostar på sig dyra resor ch liftkort, varför skall man inte då köpa ett par skidor man verkligen vill ha? Stöckli har en enastående kvalitet på skidorna, mina har knappt ett märke på ovansidan trotts att dom säkert körts 50 dagar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Völkl Deacon 84 vs. RTM 84/86 samt val av längd på skida
Tillbaka
Topp