Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dogen - passar de verkligen mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sweeeeet" data-source="post: 624622" data-attributes="member: 93908"><p>tack för att du flyttade tråden <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Ja jo, det är klart, men jag tänkte om det fanns nån annan som är lite lättare som också upplevt dom på samma sätt.. Alltid intressant å höra. Har i stort sätt bestämt mig för att skaffa nya, men inte vilka.. Är ju nice om man slipper ta i för kung å fosterland för å ta sig in i svängarna. Dom är fortfarande fräsha så det blir till att leta efter nya..</p><p></p><p>Hursomhelst så är jag ute efter att höra efter tips om vilka skidor som skulle kunna passa? Nån som har nåra förslag på skidor som liknar 6th sense? Ska prova afterbang nästa helg, kanske kan va nåt.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sweeeeet, post: 624622, member: 93908"] tack för att du flyttade tråden :) Ja jo, det är klart, men jag tänkte om det fanns nån annan som är lite lättare som också upplevt dom på samma sätt.. Alltid intressant å höra. Har i stort sätt bestämt mig för att skaffa nya, men inte vilka.. Är ju nice om man slipper ta i för kung å fosterland för å ta sig in i svängarna. Dom är fortfarande fräsha så det blir till att leta efter nya.. Hursomhelst så är jag ute efter att höra efter tips om vilka skidor som skulle kunna passa? Nån som har nåra förslag på skidor som liknar 6th sense? Ska prova afterbang nästa helg, kanske kan va nåt.. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl dogen - passar de verkligen mig?
Tillbaka
Topp