Carl_Joel Ny medlem 2009-11-22 Völkl flavour 2010 #1 Hej Min syster ska köpa ny bräda och hon funderar på den som nämns i rubriken. Vi undrar nu då vad ni tycker om den! Hon är 163 och är en medelgod åkare, hon åker mest i pisten! Tack å hej.
Hej Min syster ska köpa ny bräda och hon funderar på den som nämns i rubriken. Vi undrar nu då vad ni tycker om den! Hon är 163 och är en medelgod åkare, hon åker mest i pisten! Tack å hej.