Völkl flavour 2010

Carl_Joel

Ny medlem
Völkl flavour 2010
Hej

Min syster ska köpa ny bräda och hon funderar på den som nämns i rubriken.
Vi undrar nu då vad ni tycker om den!

Hon är 163 och är en medelgod åkare, hon åker mest i pisten!

Tack å hej.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp