Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 06/07 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickeee" data-source="post: 211166" data-attributes="member: 34468"><p>Tackar för länken Rydellen. Det stämmer med utmärkelsen i powder mag. Det luriga med skidorrecensioner är alla individuella åsikter. Det gäller omvärdera åsikterna till ens egna förutsättningar.</p><p></p><p>Körde i vintras närmare 50 dagar i Whistler på seth pistols, och det var superskoj. Den är en tokmjuk skida, och har därför många fördelar. Samtidigt saknade den just fartstabilitet, och är vad jag söker i mitt framtida skidköp.</p><p></p><p>Ett problem som jag tidigare hade, då jag säsongade i Chamonix, är ont i skenbenen. Kallas väl stressfraktur? Då körde jag på Völkl 724AX4, som är fartstabil och hård, men dock för hård och inte tillräckligt bred för mjuk offpist. Inte heller speciellt förlåtande, och en riktig skenbensdödare. Hade för övrigt inga problem med skenbenen i vintras då jag körde på pistolerna.</p><p></p><p>Det verkar som att de flesta som körde på förra Gotaman verkar ju supernöjda. Frågan är om nya Gotaman kommer bli lika omtyckt? Eller är det en skenbensdödare? :-P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickeee, post: 211166, member: 34468"] Tackar för länken Rydellen. Det stämmer med utmärkelsen i powder mag. Det luriga med skidorrecensioner är alla individuella åsikter. Det gäller omvärdera åsikterna till ens egna förutsättningar. Körde i vintras närmare 50 dagar i Whistler på seth pistols, och det var superskoj. Den är en tokmjuk skida, och har därför många fördelar. Samtidigt saknade den just fartstabilitet, och är vad jag söker i mitt framtida skidköp. Ett problem som jag tidigare hade, då jag säsongade i Chamonix, är ont i skenbenen. Kallas väl stressfraktur? Då körde jag på Völkl 724AX4, som är fartstabil och hård, men dock för hård och inte tillräckligt bred för mjuk offpist. Inte heller speciellt förlåtande, och en riktig skenbensdödare. Hade för övrigt inga problem med skenbenen i vintras då jag körde på pistolerna. Det verkar som att de flesta som körde på förra Gotaman verkar ju supernöjda. Frågan är om nya Gotaman kommer bli lika omtyckt? Eller är det en skenbensdödare? :-P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 06/07 ?
Tillbaka
Topp