Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 566054" data-attributes="member: 58561"><p>säger väl sig självt att man får tumma lite på pistegenskaperna för att få en skida som är bättre i mjukare före. hur mycket är nog individuellt, beroende på vana, teknik, osv.</p><p>men om jag var du skulle jag gå upp en längd till 193 (osäker på om detta mått stämmer, 190+ iaf). det bör man ju göra med rockerskidor i ren allmänhet.</p><p>och visst, jag tror att det är ett ganska bra skidval för dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 566054, member: 58561"] säger väl sig självt att man får tumma lite på pistegenskaperna för att få en skida som är bättre i mjukare före. hur mycket är nog individuellt, beroende på vana, teknik, osv. men om jag var du skulle jag gå upp en längd till 193 (osäker på om detta mått stämmer, 190+ iaf). det bör man ju göra med rockerskidor i ren allmänhet. och visst, jag tror att det är ett ganska bra skidval för dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Tillbaka
Topp