Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 566065" data-attributes="member: 70970"><p>Tror du blir nöjd oavsett vilken du väljer. Kör själv på 2009-modellen och är sjukt nöjd med den efter en säsong. Dock känns 2010 års modell högintressant, är själv lite sugen på den. Men du säger att du kommer köra 50/50, då skulle jag nog fega och köra på den äldre varianten... Den gör absolut inte bort sig i lössnön. Hade du sagt 70-30 hade det inte vart något snack att välja rockerskidan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 566065, member: 70970"] Tror du blir nöjd oavsett vilken du väljer. Kör själv på 2009-modellen och är sjukt nöjd med den efter en säsong. Dock känns 2010 års modell högintressant, är själv lite sugen på den. Men du säger att du kommer köra 50/50, då skulle jag nog fega och köra på den äldre varianten... Den gör absolut inte bort sig i lössnön. Hade du sagt 70-30 hade det inte vart något snack att välja rockerskidan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Tillbaka
Topp