Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 566169" data-attributes="member: 35991"><p>Men om du jämför Gotama -09 med så gott som vilken liknande skida som helst med någon form av rocker så gör den verkligen bort sig i puder...</p><p>Gotama -09 med duke är iaf inte en skida som jag uppskattar i puder, sjunker som en sten jämför med mina EHP 193 -08.</p><p>Skulle säga att om du skall åka 50/50 så skall du verkligen ha en skida med någon form av tiprocker, för så dåliga är de inte i pisten och det är väl i pudret du vill ha det som bäst?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 566169, member: 35991"] Men om du jämför Gotama -09 med så gott som vilken liknande skida som helst med någon form av rocker så gör den verkligen bort sig i puder... Gotama -09 med duke är iaf inte en skida som jag uppskattar i puder, sjunker som en sten jämför med mina EHP 193 -08. Skulle säga att om du skall åka 50/50 så skall du verkligen ha en skida med någon form av tiprocker, för så dåliga är de inte i pisten och det är väl i pudret du vill ha det som bäst? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama 2009 vs 2010
Tillbaka
Topp