Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama eller liknande?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjerveland" data-source="post: 1029624" data-attributes="member: 120255"><p>Någon som har haft skidan som skulle kunna dela med sig lite av sina erfarenheter?</p><p></p><p>Jag vill ha en offpist skida som är stabil i hög fart och flyter på bra i puder och inte sjunker ner så jävligt i dropp. Jag åker mest i Åre ca 40 dagar per säsong och typ en helg eller två i alperna. När man reser vill man ju helst inte släpa två par skidor så undrar om de funkar i pisten också? Tycker ni jag borde gå fullt ut på offpist och satsa på typ Völkl One eller Salomon rocker2</p><p></p><p>Har ni något tips på liknande skidor?</p><p></p><p>Tror ni 107mm räcker i midja eller ska jag satsa på några ännu bredare?</p><p></p><p>Hur stor skillnad är det på skidor som har ca 100mm i midja och 120 mm i midja i pisten?</p><p></p><p>Tacksam för alla svar!:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjerveland, post: 1029624, member: 120255"] Någon som har haft skidan som skulle kunna dela med sig lite av sina erfarenheter? Jag vill ha en offpist skida som är stabil i hög fart och flyter på bra i puder och inte sjunker ner så jävligt i dropp. Jag åker mest i Åre ca 40 dagar per säsong och typ en helg eller två i alperna. När man reser vill man ju helst inte släpa två par skidor så undrar om de funkar i pisten också? Tycker ni jag borde gå fullt ut på offpist och satsa på typ Völkl One eller Salomon rocker2 Har ni något tips på liknande skidor? Tror ni 107mm räcker i midja eller ska jag satsa på några ännu bredare? Hur stor skillnad är det på skidor som har ca 100mm i midja och 120 mm i midja i pisten? Tacksam för alla svar!:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama eller liknande?
Tillbaka
Topp