Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roglar" data-source="post: 558490" data-attributes="member: 14735"><p>Jag kan intyga att JJ är helt underbara skidor!! Jag åkte på de förra säsongen och de får definitivt hänga med en säsong till! Vad jag har förstått är mina 08/09 nästan likadana som 09/10. </p><p>Jag är 170 och väger ynka 65kg och jag åker på 185cm. Det finns ingen mening med att åka på 175:orna, tack vare rockern är 185:orna oerhört kvicka. Förutom pudret, där dom är underbara, så funkar dom fint i pisten. </p><p></p><p>Kan inte inte jämföra med Gotama 07/08 men jag har åkt på Gotama 04/05 190 och där är skillnaden gigantisk...</p><p></p><p>Tänk på att de är mjuka i tip/tail men å andra sidan är de ganska styva under foten/spannet.</p><p></p><p>Jag älskar dom!</p><p></p><p>/Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roglar, post: 558490, member: 14735"] Jag kan intyga att JJ är helt underbara skidor!! Jag åkte på de förra säsongen och de får definitivt hänga med en säsong till! Vad jag har förstått är mina 08/09 nästan likadana som 09/10. Jag är 170 och väger ynka 65kg och jag åker på 185cm. Det finns ingen mening med att åka på 175:orna, tack vare rockern är 185:orna oerhört kvicka. Förutom pudret, där dom är underbara, så funkar dom fint i pisten. Kan inte inte jämföra med Gotama 07/08 men jag har åkt på Gotama 04/05 190 och där är skillnaden gigantisk... Tänk på att de är mjuka i tip/tail men å andra sidan är de ganska styva under foten/spannet. Jag älskar dom! /Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Tillbaka
Topp