Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 558612" data-attributes="member: 85390"><p>175cm är inte ens värt att ägna en tanke åt. 185 utan tvekan. Och bara för att jag vill ha längre skidor kanske inte du vill ha det. Om du är en 185 och skidorna är en 185 funkar det ju klart. Men jag gillar mina skidor längre en vad jag är. Sedan är väl det Skidbutiken.com som har bäst försäljning av skidor enligt mig. Sedan har dom ju deras Sommarerbjudande om du köper skidorna nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 558612, member: 85390"] 175cm är inte ens värt att ägna en tanke åt. 185 utan tvekan. Och bara för att jag vill ha längre skidor kanske inte du vill ha det. Om du är en 185 och skidorna är en 185 funkar det ju klart. Men jag gillar mina skidor längre en vad jag är. Sedan är väl det Skidbutiken.com som har bäst försäljning av skidor enligt mig. Sedan har dom ju deras Sommarerbjudande om du köper skidorna nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Tillbaka
Topp