Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="regefalk" data-source="post: 564712" data-attributes="member: 52538"><p>Tack så mycket för tipset! Men de var i dyraste laget.. och är inte särskillt förtjust i Rossignals skidor.. Du har inga andra förslag på skidor du tror skulle passa? Det jag letar efter är en allround skida som fungerar någorlunda bra överallt men som mestadels kommer att användas utanför pisten. Jag fick en tanke att jag kanske ska sätta på en Duke bindning på skidorna så att jag kan ge mig ut på toppturer också. Vad tror du om det? </p><p>Jag har som sagt kollat på lite olika skidor:</p><p>Völkl Gotama</p><p>Völkl Katana</p><p>K2 Obsethed</p><p>Line Prophet 100</p><p></p><p>Jag kan tänka mig att skidorna skiljer sig en del åt, tex. flexen i skidan. Men det är inte något jag har tagit hänsyn till än då jag inte vet tillräckligt om det.</p><p>Hjälp tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="regefalk, post: 564712, member: 52538"] Tack så mycket för tipset! Men de var i dyraste laget.. och är inte särskillt förtjust i Rossignals skidor.. Du har inga andra förslag på skidor du tror skulle passa? Det jag letar efter är en allround skida som fungerar någorlunda bra överallt men som mestadels kommer att användas utanför pisten. Jag fick en tanke att jag kanske ska sätta på en Duke bindning på skidorna så att jag kan ge mig ut på toppturer också. Vad tror du om det? Jag har som sagt kollat på lite olika skidor: Völkl Gotama Völkl Katana K2 Obsethed Line Prophet 100 Jag kan tänka mig att skidorna skiljer sig en del åt, tex. flexen i skidan. Men det är inte något jag har tagit hänsyn till än då jag inte vet tillräckligt om det. Hjälp tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Gotama VS Armada JJ
Tillbaka
Topp