Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Gotama vs K2 Apache Cheif
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ahlgren88" data-source="post: 930279" data-attributes="member: 129806"><p>Ok.</p><p></p><p>Hasse_Lindbord - Årsmodell 2007 på båda.</p><p></p><p>havreboll - Ok, för korta? Du menar att skidorna ska vara längre än jag själv är? Jag har hört att ca -10cm på din längd ska vara lagom.</p><p></p><p>Jag åker i stort sett knappt park, dock åker jag gärna "utanför" backarna så mycket det går. Alltså lite i skog m.m. som oftast ligger bredvid pistade backar.</p><p></p><p>Så det lär bli 50-50% på pistade backar vs offpist.</p><p></p><p>Skulle Völkl Karma årsmodell 05 vara bättre?Hört att den ska vara ganska allround.</p><p></p><p>Skidan jag idag har är en Völkl Dogen årsmodell 2007 som jag har möjlighet att byta bort mot antingen Völkl Gotama årsmodell 2007 alternativt K2 Apache Cheif. Därför denna fråga kom på tal.</p><p>Då kanske du tycker att jag istället skulle behålla Völkl Dogen hellre än att byta bort den mot någon av ovanstående? Varför jag är intresserad av att byta den mot någon av dessa är för att det känns lite mer som "vuxnare skidor".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ahlgren88, post: 930279, member: 129806"] Ok. Hasse_Lindbord - Årsmodell 2007 på båda. havreboll - Ok, för korta? Du menar att skidorna ska vara längre än jag själv är? Jag har hört att ca -10cm på din längd ska vara lagom. Jag åker i stort sett knappt park, dock åker jag gärna "utanför" backarna så mycket det går. Alltså lite i skog m.m. som oftast ligger bredvid pistade backar. Så det lär bli 50-50% på pistade backar vs offpist. Skulle Völkl Karma årsmodell 05 vara bättre?Hört att den ska vara ganska allround. Skidan jag idag har är en Völkl Dogen årsmodell 2007 som jag har möjlighet att byta bort mot antingen Völkl Gotama årsmodell 2007 alternativt K2 Apache Cheif. Därför denna fråga kom på tal. Då kanske du tycker att jag istället skulle behålla Völkl Dogen hellre än att byta bort den mot någon av ovanstående? Varför jag är intresserad av att byta den mot någon av dessa är för att det känns lite mer som "vuxnare skidor". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Gotama vs K2 Apache Cheif
Tillbaka
Topp