Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Karma vs K2 Public Enemy vs Salomon Teneighty
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Implosion" data-source="post: 102720" data-attributes="member: 30623"><p>Jme:</p><p></p><p>Känns som om jag har sett minst lika många av dina klagande svar i dessa foruminlägg.</p><p>Om du nu inte vill läsa sånt, så är det ju faktiskt upp till dig.</p><p></p><p>Dessutom funkar det liksom inte att kika på vad andra har fått för rekommendationer, då alla åkare inte har samma vikt, längd och åkskicklighet.</p><p></p><p>Lägg ner den där energin på skidåkningen i stället, så utvecklas du säkert dubbelt så snabbt i backen.</p><p></p><p></p><p>Nåja, åter till ämnet.</p><p></p><p>Jag har kikat både på Karman och PE:n, och jag har fortfarande ingen aning om vilken jag skulle välja.</p><p>För tillfället lutar det inte åt något av dessa håll, utan jag har hittat ett par andra skidor, som förhoppningsvis passar min storlek och åkning lite bättre.</p><p></p><p>Jag har testat Teneightyn, och enligt mig är den ganska tråkig.</p><p>Den är helt okej att hoppa med, men i pisten var den ingen höjdare. </p><p>Känns bara som om piståkningen blir någon slags transportsträcka mellan hoppen.</p><p></p><p>Jag skulle nog valt Karman om jag var dig.</p><p>Den funkar bäst offpist av dem, och jag har bara haft bra erfarenheter av Völkls skidor hittills.</p><p></p><p>MVH</p><p>Jonas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Implosion, post: 102720, member: 30623"] Jme: Känns som om jag har sett minst lika många av dina klagande svar i dessa foruminlägg. Om du nu inte vill läsa sånt, så är det ju faktiskt upp till dig. Dessutom funkar det liksom inte att kika på vad andra har fått för rekommendationer, då alla åkare inte har samma vikt, längd och åkskicklighet. Lägg ner den där energin på skidåkningen i stället, så utvecklas du säkert dubbelt så snabbt i backen. Nåja, åter till ämnet. Jag har kikat både på Karman och PE:n, och jag har fortfarande ingen aning om vilken jag skulle välja. För tillfället lutar det inte åt något av dessa håll, utan jag har hittat ett par andra skidor, som förhoppningsvis passar min storlek och åkning lite bättre. Jag har testat Teneightyn, och enligt mig är den ganska tråkig. Den är helt okej att hoppa med, men i pisten var den ingen höjdare. Känns bara som om piståkningen blir någon slags transportsträcka mellan hoppen. Jag skulle nog valt Karman om jag var dig. Den funkar bäst offpist av dem, och jag har bara haft bra erfarenheter av Völkls skidor hittills. MVH Jonas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Völkl Karma vs K2 Public Enemy vs Salomon Teneighty
Tillbaka
Topp