Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl karma vs rossi scratch bc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cerro" data-source="post: 90909" data-attributes="member: 32923"><p>Låter som du borde köpa ett par lite fetare Stöckli. Min erfarenhet av scratch är den är ganska mjuk och det kanske inte är så bra i pisten. vad jag vet så brukar Völkl ha lite hårdare twintips som karma. Friflyt testar båda dessa skidor i årets oktober nummer och där får scratch bc väldigt bra betyg men kanske lite för bred för att bara åka med i park. Karma var mer stadig men lite tung och slapp men det kunde bero på att de hade en tung markerbindning på.</p><p>skulle jag varit du så skulle jag köpt ett par Völkl Karma med ett par lätta och bra bindningar som du gillar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cerro, post: 90909, member: 32923"] Låter som du borde köpa ett par lite fetare Stöckli. Min erfarenhet av scratch är den är ganska mjuk och det kanske inte är så bra i pisten. vad jag vet så brukar Völkl ha lite hårdare twintips som karma. Friflyt testar båda dessa skidor i årets oktober nummer och där får scratch bc väldigt bra betyg men kanske lite för bred för att bara åka med i park. Karma var mer stadig men lite tung och slapp men det kunde bero på att de hade en tung markerbindning på. skulle jag varit du så skulle jag köpt ett par Völkl Karma med ett par lätta och bra bindningar som du gillar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
völkl karma vs rossi scratch bc
Tillbaka
Topp