Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jens_Carlsson" data-source="post: 220949" data-attributes="member: 33686"><p>Tjena Grahnan. Jag är på samma spår när man pratar om åkningen. </p><p>Vet inte hur jag ska förklara men, Jag har tävlat alpint sen barnsben och är nu 18 år, 87kg,178 lång. Så kräver en lite styvare skida, som jag kan åka bra med i pist och även jibba lite med. Så tog och beställde mig ett par Karma för 3 veckor sen ifrån Sport-Conrad. Det tog 6 dagar ifrån beställningen så hade jag skidorna hemlevererad till dörren för endast 4023kr.. Bindningen jag valde e likartad den du skrivit om Look PX 12. SKillnaden är att min är blå men den verkar vara slut hos Conrad för tillfället.</p><p></p><p>Har inte Kört mina Karma än men de käns lagom hårda när man känner på dem. De är snygga, Och kan rekomendera att köpa ifrån Conrad. Billigt och praktiskt..</p><p>Så rekomenderar dig det. Ps välj heldre än längre skida än en kortare..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jens_Carlsson, post: 220949, member: 33686"] Tjena Grahnan. Jag är på samma spår när man pratar om åkningen. Vet inte hur jag ska förklara men, Jag har tävlat alpint sen barnsben och är nu 18 år, 87kg,178 lång. Så kräver en lite styvare skida, som jag kan åka bra med i pist och även jibba lite med. Så tog och beställde mig ett par Karma för 3 veckor sen ifrån Sport-Conrad. Det tog 6 dagar ifrån beställningen så hade jag skidorna hemlevererad till dörren för endast 4023kr.. Bindningen jag valde e likartad den du skrivit om Look PX 12. SKillnaden är att min är blå men den verkar vara slut hos Conrad för tillfället. Har inte Kört mina Karma än men de käns lagom hårda när man känner på dem. De är snygga, Och kan rekomendera att köpa ifrån Conrad. Billigt och praktiskt.. Så rekomenderar dig det. Ps välj heldre än längre skida än en kortare.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Völkl Karma vs Rossignol Scratch FS WRS vs K2 PE
Tillbaka
Topp